Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Menekülés a vulkánszigetről

Cikkszám: ASM34704
Elérhetőség: Raktáron

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

Ingyenes szállítás NETTÓ 100.000 Ft feletti rendelés esetén

Leírás és Paraméterek

Juss ki élve a szigetről!

A Menekülés a vulkánszigetről konfrontatív családi társasjáték. A játékosok próbálnak elmenekülni a süllyedő szigetről – akár egymás hátára taposva is...

Mindenkinek drága az élete, de még drágább a kincs! Ha pedig a kincses sziget épp a te lábad alatt kezd mocorogni, mert felébredt rajta néhány, sokszáz éve alvó vulkán… Nos, nyilván nyakadba szeded a lábad (miután a zsebeid megtömted kincsekkel), és pucolsz, ahogy tudsz. Kevés a tutaj, és nem jut hely mindenkinek, szóval ne udvariaskodj, és légy nyugodt, a többiek sem fognak érted aggódni!

Ebben a játékban minden játékos 10-10 kalandort irányít, akik igyekeznek megszökni egy süllyedő szigetről, ami körül víziszörnyek hemzsegnek, és ráadásul vulkánok is akarnak kitörni rajta. Minden kalandorfigura talpán egy szám látható, 1-től 5-ig. Ez mutatja, mennyi kincs van nála. A játék legelején, amikor a kalandorokat elhelyezitek a szigeten, mindenki megnézheti a maga számait, de amint kezdetét veszi a fejvesztett menekülés és kitör a káosz, már fejből kell tudnotok melyik bábu mennyit ér… Mármint, izé, mennyi kincs van nála.

Maga a rövid időn belül káoszba (khm) fulladó tengeri pánikparádé a következőképpen néz ki: Amikor te következel, először is hármat mozoghatsz. Egy figurával egy mezőt odébb lépni szárazon egy mozgásnak számít, de ha az illető figura már a tengerbe pottyant (mondjuk, mert odaveszett a tutaj, vagy épp a talpa alatt merült víz alá a sziget), akkor úszni kényszerül. Márpedig úszással egy körben legfeljebb egy mezőnyit haladhat előre. Ha tutajt mozgatsz, akkor egy mező egy mozgás, függetlenül attól, kik és hányan ülnek a tutajon. Igaz, csak azt a tutajt mozgathatod, amin legalább annyi figurád ül, mint bármelyik ellenfelednek. A mozgás mellett a köröd során bármikor felhasználhatsz pár képességlapkát, ha korábban táraztál be ilyet. Aztán hopp, emelkedik a vízszint.

Ilyenkor vegyél el egy megfelelő magasságú szigetlapkát (az a szigetrész víz alá került), és fordítsd meg. Ha piros keretet látsz rajta, az egy hatás, hajtsd végre azonnal. Ha viszont zöldet, akkor képesség, tartsd titokban, később, a saját körödben felhasználhatod. Mondjuk az azonnali lapkák sok kellemetlenséget tudnak okozni, mert ezeken lesznek az örvények, kitörő vulkánok, felbukkanó szörnyek (cápa, kaidzsu, tengeri sárkány) stb. Ha ezzel is megvagy, akkor jönnek a szörnyek: dobj a szörnykockával, és ha van a dobásnak megfelelő szörny a táblán, akkor ne habozz, mozgasd, amerre neked tetszik (tehát praktikusan magadtól el, és a többiek felé). Ha szerencséd van, még egy tutajjal vagy egy-két ellenfeled által irányított bábuval is megetetheted.

Bizony, ebben a játékban ember embernek farkasa… illetve általában cápája. A zűrzavar és a tempós játékmenet garantált, a kárörvendő kacajok szintén. Ha kitör a három vulkán, a játék véget ér, és aki a legtöbb kinccsel élt túl, az győz. Vajon elég ravasz (és mázlis) vagy ahhoz, hogy te legyél az?

       

Játékidő 30-45 perc
Játékosok száma 2-5 fő
Ajánlott életkor 8+
Játék nyelve magyar
Játékszabály nyelve magyar

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés