Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Száguldó robotok - Ricochet Robots

Cikkszám: ABA10023
Elérhetőség: Raktáron

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

Ingyenes szállítás 100.000 Ft feletti rendelés esetén

Leírás és Paraméterek

A Száguldó robotokban a játékosok megpróbálják megfejteni, hogy egy robot pontosan hány lépésből jut el egy bizonyos mezőre a táblán. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy szegény robotok nem éppen csúcsmodellek, és nem tudnak maguktól kanyarodni – addig mennek egyenesen, amíg akadályba nem ütköznek a fal vagy épp egy másik robot miatt!

A Száguldó robotok egy olyan logikai játék, melyben a játékosoknak különböző robotokat kell eljutatni az egyik pontból a másikba. A robotok képesek a falról lepattanva haladni mindaddig, amíg nem zárja el az útjukat fal, vagy másik robot. Ahhoz, hogy ez ne történjen meg, előre ki kell számolni, hány lépésre van szükség a cél eléréséhez. Aki okosan ki tudja számolni, az szerez pontot!

Szerző Alex Randolph
Min játékidő 30
Max játékidő 40
Játékszabály nyelve német
Gémker alapkészlet Gémker alapkészlet
Min életkor 10
Újdonság Nem
Max életkor 99
Min játékosok száma 5
Max játékosok száma 10

Paraméterek

Szerző Alex Randolph
Min játékidő 30
Max játékidő 40
Játékszabály nyelve német
Gémker alapkészlet Gémker alapkészlet
Min életkor 10
Újdonság Nem
Max életkor 99
Min játékosok száma 5
Max játékosok száma 10

Leírás

A Száguldó robotokban a játékosok megpróbálják megfejteni, hogy egy robot pontosan hány lépésből jut el egy bizonyos mezőre a táblán. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy szegény robotok nem éppen csúcsmodellek, és nem tudnak maguktól kanyarodni – addig mennek egyenesen, amíg akadályba nem ütköznek a fal vagy épp egy másik robot miatt!

A Száguldó robotok egy olyan logikai játék, melyben a játékosoknak különböző robotokat kell eljutatni az egyik pontból a másikba. A robotok képesek a falról lepattanva haladni mindaddig, amíg nem zárja el az útjukat fal, vagy másik robot. Ahhoz, hogy ez ne történjen meg, előre ki kell számolni, hány lépésre van szükség a cél eléréséhez. Aki okosan ki tudja számolni, az szerez pontot!

Keresés